PracaGrupypl.praca.dyskusjepiedziesiatkaRe: piedziesiatka
  • Data: 2007-07-18 12:29:12
    Temat: Re: piedziesiatka
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 09:59:27 +0200, Lukasz <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    w <f7hssu$3pb$1@news.onet.pl> napisał:

    > Nie zgadzam się. Oczywiście, że się tworzy. Od lat pracuję nad rodzimym
    > softem dla supermarketów i jestem dumny, gdy oglądam, jak daleko jest w tyle
    > i na jakim badziewiu pracuje "zgniły zachód". Płatności rachunków przy

    Na przykład Wal-Mart?

    > kasie, pre-paidy, punkty klienta, rabaty na urodziny klienta, automatyczne

    Tak, kuffa, nie ma nic bardziej wkurzającego po godzinie stania w 10m
    kolejce do kasy, gdy osoba przed tobą zaczyna płacić rachunki,
    oczywiście tylko gotówką.

    > zamówienia, integracja stanowisk kasowych z kamerami. Niedługo jako klient
    > zalogujesz się na stronie swojej sieci sklepów, system przeanalizuje, co
    > kupujesz i zaproponuje Ci gotową listę zakupów. Bo wie, że niedługo skończy

    I to jest najlepszy powód, aby tego nie robić - nie dostarczać
    marketoidom danych.

    > Ci się cukier. To tylko przykład z mojej branży. A wszystko nasze, polskie.
    > Przykro mi było ostatnio, gdy jakiś młokos z "korporacji" nazwał moją firmę
    > "firmą - krzakiem". To nic, że mamy wiekszość rynku. Dla niego ważna była
    > międzynarodowa marka i ilość zatrudnionych osób w firmie.

    Rynku polskiego, czy dostarczacie rozwiązania za granicę? Polska nisza
    nie jest powalająca.

    ja czyli jakub
    Revoke.