PracaGrupypl.praca.dyskusjepiedziesiatka › Re: piedziesiatka
  • Data: 2007-07-18 11:07:45
    Temat: Re: piedziesiatka
    Od: "Gienek" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak mam ustawione, a Ty wciąż widzisz krzaczki u mnie.
    >
    > Nawiedzony jakiś czy co...

    Widzisz w którymś miejscu w swoich wiadomościach informację w nagłówku co do
    sposobu kodowania (charset=iso-8859-2)? Jakoś jej nie widzę. Chyba że mi coś na
    oczy padło. Jeśli ona tam jest a ja jej nie widzę to proszę wskaż mi ją a ja
    chylę czoło przed twoim profesjonalizmem i przepraszam publicznie że śmialem
    twierdzić że masz źle ustawiony program do wysyłania wiadomości do usenetu.

    Puki co to śmiem twierdzić że masz źle ustawiony program do grup dyskusyjnych i
    nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy że tak jest lub nie wiesz jak go ustawić
    prawidłowo.

    Jesli korzystasz z OE to przeczytaj dokładnie
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm i jak tak ustawisz jak tam jest to
    napewno wszystko będzie dobrze.