PracaGrupypl.praca.dyskusjep.p.s. i gdzie jeszcze? › Re: p.p.s. i gdzie jeszcze?
  • Data: 2005-05-23 10:26:40
    Temat: Re: p.p.s. i gdzie jeszcze?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d6sauu$97n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Maciek Sobczyk [Mon, 23 May 2005 12:13:30 +0200]:

    > Moze tak: czytac owszem, czytam, ale poniewaz wszystkie sa
    > pisane maksymalnie skrotowo, to w sumie zazwyczaj nie wiem
    > wlasciwie co ja czytam i na czytaniu sie konczy.
    >
    > Zdaje sie, ze tylko do jednej osoby z takiego ogloszenia
    > zadzwonilam...

    Ja widzialam kiedys ogloszenie w GW praca "szukam pracy" na stronach z
    ogloszeniami wielkoformatowymi. Kobieta ta miala miejsce na opisanie swoich
    kwalifikacji... no i robilo wrazenie wykupienie ogloszenia wsrod duzych
    firm. Ale to kosztowniejsza zabawa, dla osob poszukujacych w uzasadniony
    sposob stanowiska menedzerskiego czy np. glownej ksiegowej.

    I.