PracaGrupypl.praca.dyskusjep.p.s. i gdzie jeszcze? › Re: p.p.s. i gdzie jeszcze?
  • Data: 2005-05-23 10:41:15
    Temat: Re: p.p.s. i gdzie jeszcze?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:op.sq74q8qr66u498@blaster...

    > Kiedyś zastanawiałem się nad ramką na pierwszej stronie "Mojej Kariery" w
    > "Rz" (tuż obok nagłówka dodatku) ewentualnie dodatku "Praca" w GW (w tym
    > samym miejscu). Cenę, jaką mi zaśpiewano w GW uznałem za zaporową (~10k),
    > natomiast w "Rz" za akceptowalną (poniżej 4k za znacznie wiekszą
    > powierzchnię). No, ale na zastanawianiu się stanęło, niestety.

    A moze prasa lokalna? Jesli szukasz u siebie na miejscu, nie ma sensu
    przeplacac i dawac na caly kraj. Nie wiem, jak w Twoim miescie, ale u nas te
    lokalne gazety wlasciciele firm czytaja, czasem czesciej niz ogolnopolskie,
    poniewaz jest tam napisane, kto z kim byl na imprezie, jaka inwestycje
    planuje miasto, jaka awantura na radzie miejskiej byla itd. i to jest dla
    biznesu ciekawe. Mamy u nas nawet tygodnik lokalny, ktory jest czytany
    wlasciwie w wiekszosci przez przedsiebiorcow, bo dostarcza informacji
    ukierunkowanych na nich, tzn. wiekszosc rzeczy jest o zyciu gospodarczym
    regionu. Ceny moga byc mniejsze w takiej prasie i target lepszy. No bo
    pomysl - dasz w Rzepie na 1-sza strone, to te mniejsze firmy pomysla, ze za
    drogi dla nich jestes, a wieksze, ktore patrza sie na formalizmy, moze
    zadzwonia, ale potem braki w wyksztalceniu i doswiadczeniu moga wplynac na
    ich negatywna decyzje.

    I.