PracaGrupypl.praca.dyskusjeoperator komputerowy, Warszawa?Re: operator komputerowy, Warszawa?
    From: Radosław Witkowicki <rwitkowicki@USUNTO_yahoo.co.uk>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: operator komputerowy, Warszawa?
    Date: Mon, 16 Oct 2006 17:17:44 +0200

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > Oczywiście wiesz lepiej ode mnie, co ja robię, aby zarobić na życie.
    > Oczywiście wiesz doskonale, jal wygląda program studiów informatycznych.
    > Oczywiście wiesz doskonale, że programowanie na takich studiach jest
    > zupełnie niepotrzebne, prawda?
    >
    > Dostosowując się do poziomu dyskusji - nie ośmieszaj się.
    >
    > Bo J2EE może okazać się nieco bardziej skomplikowane niż zwykłe
    > programowanie na studiach informatycznych.

    Ty za to wszystko najlepiej. Boże mam dość na grupach takich frajerów co
    zawsze wszystko wiedza najlepiej. Człowieku Ty sam sobie zaprzeczacz.
    Wiesz na dużej części uczelni programowanie stoi na wysokim poziomie.
    Może dla Ty miałeś jakieś tam programowanie, w konsoli, ale nie wszyscy.
    Ty w ogóle nie reprezentujesz poziomu dyskusji. Za wszelką cenę starasz
    się wmómić coś komuś. Więc odwal i staraj się dyskutować, a nie obrażać.
    Bo każdy kogo obrażasz odpłaci Ci się tym samym. Dla mnie koniec dyskusji.