PracaGrupypl.praca.dyskusjeoperator komputerowy, Warszawa? › Re: operator komputerowy, Warszawa?
  • Data: 2006-10-16 19:31:45
    Temat: Re: operator komputerowy, Warszawa?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Oct 2006 15:12:49 +0200, Michał <s...@p...onet.pl>
    w <eh00hl$f6o$1@news.onet.pl> napisał:

    > Następny cwaniak - normalnie !!! Jak ci sie udało skończyć informatyke nie
    > wiedząc że są jeszcze rzeczy pokrewne, bazy, sieci i i inne podobne ...a o

    Mwahahaha. Bazy łatwiejsze niż programowanie? Jeżeli ktoś tak twierdzi,
    to się leciutko kompromituje, co zresztą wyjaśnia horror stories
    związane z bazami danych w ZUSie i stan wielu aplikacji bazodanowych.
    Sieci, no cóż, kolega miał na politechnice, programować musiał, sam
    widziałem, nawet teraz korzystam z fajoskiego softu jego autorstwa które
    robi foo.
    Jakie inne podobne? Inżynieria oprogramowania może? Algorytmy i
    struktury danych?
    Programowanie było najłatwiejsze do nauczenia, reguły składniowe jezyka,
    do tego jakieś wbudowane biblioteki, tutoriale, umiejętnośc czytania ze
    zrozumienime dokumentacji (to tez szwankuje, największa masakra była na
    pl.comp.lang.php, nie wiem jak jest teraz).

    > "infomatyce w administracji" słyszał ? Mój kolega właśnie skończył, z
    > programowana miał tylko C na pierwszym roku. Sam kończe i i tez z

    I to jest na informatyce czy na innym zarządzaniu czy administracji?

    > programowaniem nie chciał bym mieć dużo wspólnego, każdy myśli że siedzenie
    > przed kompem to fajna sprawa, posiedź tak tylko po 12h dziennie przed

    Hmm, przez 5 lat studiów i potem przez 4 lata pracy zawodowej wzrok
    poleciał mi mniej, niż przez tyle samo czasu do skończenia liceum.

    > monitorem odrazu wzrok odczuje, a ja akurat po 40 - stce jeszcze chciałbym
    > pooglądac swiat.

    Jeżeli już ma odczuć, to odpowiedni monitor - nie total low end marki El
    Krapo from TrashCan, because it was cheap, tylko coś porządnego z
    odpowiednim odświeżaniem i rozdzielczością.
    A w ostateczności laser, ponoć jest rewelacyjny.

    ja czyli jakub
    Revoke.