PracaGrupypl.praca.dyskusjeoperator komputerowy, Warszawa?Re: operator komputerowy, Warszawa?
  • Data: 2006-10-16 19:33:31
    Temat: Re: operator komputerowy, Warszawa?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Oct 2006 18:53:05 +0200, Slawek Kotynski
    <k...@b...z.adso.com.pl.i.zmienil.adso.na.askar>
    w <4533ab82$0$17964$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał:

    > Czy uważasz, że jak się skończyło ekonomię,
    > to człowiek musi mieć kwalifikacje na księgowego?

    Nie. Jednak uważam, że nie od rzeczy byłoby, gdyby taki człowiek
    znał podstawy księgowości.
    Ale jakby pracownik po ekonomi napisał mi, że księgowość przekracza jego
    możliwości, to byłoby mocno niehalo, skoro pracował jako księgowy.

    ja czyli jakub
    Revoke.