PracaGrupypl.praca.dyskusjeoperator komputerowy, Warszawa?Re: operator komputerowy, Warszawa?
  • Data: 2006-10-16 12:54:06
    Temat: Re: operator komputerowy, Warszawa?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Oct 2006 14:30:20 +0200, Radosław Witkowicki
    <rwitkowicki@USUNTO_yahoo.co.uk>
    w <egvu6p$76l$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Wiesz informatyka, jak medycyna. Są specializacje, to jest tak jakbyś do
    > ortopedy i skrazył się na serce i co wysmiejesz takiego ortopede, no bo
    > jak skończył medycyne, nie zna się na sercu. Poza tym pewnie mało wiesz
    > o profesjonalnym tworzeniu oprogramowania, np. w J2EE, więc nie śmiej
    > się ok.

    Oczywiście wiesz lepiej ode mnie, co ja robię, aby zarobić na życie.
    Oczywiście wiesz doskonale, jal wygląda program studiów informatycznych.
    Oczywiście wiesz doskonale, że programowanie na takich studiach jest
    zupełnie niepotrzebne, prawda?

    Dostosowując się do poziomu dyskusji - nie ośmieszaj się.

    Bo J2EE może okazać się nieco bardziej skomplikowane niż zwykłe
    programowanie na studiach informatycznych.

    ja czyli jakub
    Revoke.