PracaGrupypl.praca.dyskusjeodejscie zpracyRe: odejscie zpracy
  • Data: 2003-07-03 12:37:33
    Temat: Re: odejscie zpracy
    Od: "aNNI" <@POCZTA.ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

    > chcialbym zlozyc wypowiedzenie z pracy: pierwsz umowa byla na miesiac
    teraz
    > jest na trzy (konczy sie 31 lipca ale znalazlem lepsze warunki i chcialbym
    > juz odejsc teraz - w umowie o prace nie mam zandego punktu na temat
    > ewentualnego okresu wypowiedzenia. Czy moge odejsc z dnia na dzień?

    Sadze ze nie. Mam dokladnie ten sam problem i wedle ustawy (wybacz ale nie
    pamietam jakiej dokladnie) jest zatwierdzone ze 3 miesiecznej umowy nie
    mozna rozwiazac przed jej uplywem. Dopiero gdy mowimy o umowie o prace
    powyzej 6 miesiecy - to tak, jak najbardziej (z 2 tygodniowym
    wypowiedzieniem naprzyklad)

    Tez czekam do 31 lipca... ze tak powiem, w dolkach startowych.

    Pozdrawiam,
    aNNI