PracaGrupypl.praca.dyskusjeodciągnięcie z wypłaty (kara finansowa)Re: odciągnięcie z wypłaty (kara finansowa)
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: odciągnięcie z wypłaty (kara finansowa)
    Date: 11 Jan 2003 00:18:42 -0800

    "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl> writes:

    > <oczywiscie nie mowie tutaj o rodzinach, ktore np. zyja na wsi zabitej
    > <dechami, kilkoro dzieci i nie maja nawet buty na zime albo bilet
    > <autobusowy.
    > <ale tacy nie pisuja tutaj na grupe, prawda?
    >
    > nieprawda, tutaj też pisuja tacy, którzy mieszkają na wsi i którym ledwno
    > starcza od pierwszego do pierwszego

    i stac ich na to, zeby miec dostep do internetu??????

    no kochana. komputer i lacze, nawet przez numer dostepowy tepsy, to
    jest co najmniej 1500 zl (komputer) i jakies kilkaset zlotych
    misiecznie.

    kafejka - owszem, ale nie widzialam cen nizszych niz 4 zl za godzine.

    to ci ludzie, co wlaza na newsy dla wlasnej przyjemnosci - sa cholera
    bogaci jednak. bo ich na to STAC.
    nie yborazam sobie, ze nie starcza mi do pierwszego, a jednak MAM na
    dostep do inetu!

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net