PracaGrupypl.praca.dyskusjeodciągnięcie z wypłaty (kara finansowa)Re: odciągnięcie z wypłaty (kara finansowa)
  • Data: 2003-01-11 11:44:40
    Temat: Re: odciągnięcie z wypłaty (kara finansowa)
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > czyli nie sa to osoby takie, ze nie wiaza konca z koncem, nie maja na
    > zarci albo na bilet autobusowy.
    >
    > rownie dobrze zamiast te pieniadze od rodzicow wydawac na wiszenie w
    > inecie moga je wydac na szukanie pracy. tylko pewnie im sie nie chce.
    >
    > z glodu nie zgina, bo rodzice dadza papu....
    > przy takich warunkach to bym poszla pracowac na czarno, byle zarobic
    > troche, zeby miec na dzialania bardziej dlugodystansowei na
    > zainwestowanie w sebie.

    Nie masz racji, jesli chodzi o net.
    Tak jak w poszukiwaniu pracy konieczny jest telefon pod ktorym zawsze mozna
    nas zastac(jak dowiedzialem sie , ze mnie zwolnia, pierwsze co uczynilem to
    zakupilem prywatny tel. komorkowy), tak jesli ktos juz posiada net, to stanie
    na glowie, zeby utrzymac do ostatniego mozliwego finansowo momentu to zrodlo
    informacji i kontaktu.
    To tak, jakbys powiedziala, ze kupowanie gazet w przypadku bezrobotnego jest
    zbednym wydawaniem pieniedzy, a nie proba dotarcia do najswiezszych ogłoszeń.
    Naturalnie, jesli net jest wykorzystywany wylacznie rozrywkowo, to troche
    inna sprawa, ale raczej nie wydaje mi sie, zeby ktokolwiek bedacy w trudnej
    sytuacji, chociaz w niklym procencie nie wykorzystywalby tego narzedzia do
    poszukiwania pracy, sprawdzania informacji o oglaszajacych sie firmach itp.

    Pozdrawiam
    Krzysztof