PracaGrupypl.praca.dyskusjeodciągnięcie z wypłaty (kara finansowa)Re: odciągnięcie z wypłaty (kara finansowa)
  • Data: 2003-01-11 11:01:53
    Temat: Re: odciągnięcie z wypłaty (kara finansowa)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl> writes:

    > jak ktoś jest bezrobotny to ma duuużo czasu, aby siedzieć na necie, którego
    > finansują rodzice :)) (i dlatego mają dostęp do neta:))

    czyli nie sa to osoby takie, ze nie wiaza konca z koncem, nie maja na
    zarci albo na bilet autobusowy.

    rownie dobrze zamiast te pieniadze od rodzicow wydawac na wiszenie w
    inecie moga je wydac na szukanie pracy. tylko pewnie im sie nie chce.

    z glodu nie zgina, bo rodzice dadza papu....
    przy takich warunkach to bym poszla pracowac na czarno, byle zarobic
    troche, zeby miec na dzialania bardziej dlugodystansowei na
    zainwestowanie w sebie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net