PracaGrupypl.praca.dyskusjeobcięcie wynagrodzenia za karę › Re: obcięcie wynagrodzenia za karę
    From: <news>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: obcięcie wynagrodzenia za karę
    Date: Wed, 25 Jan 2012 15:31:54 +0100

    Użytkownik "Dorota" napisała:
    > A gdzie napisałam coś takiego?

    no właśnie cały czas to piszesz, że jesteś pracownikiem a nie pracodawcą, a
    zadajesz pytanie jak to pracodawca ma ukarać pracownika, skoro ty pracodawcą
    nie jesteś to nikogo nie ukarasz!
    nie udawaj głupiej idiotki bo nikt z tobą nie będzie chciał gadać!

    jeśli pracownik słabo się sprawdza w pracy to sie go zwalnia, to proste, nie
    wiem czego oczekujesz, żeby może torturami zmusić pracownika do bardziej
    wytężonej pracy?

    > Znam bardzo dobrze, bo mam (i parę innych osób) niemal identyczne.
    > Tylko jak wyżej, nie to jest tematem tego wątku.

    niby sąd znasz? czy pokazywaliście sobie wasze umowy do przeczytania?

    > A kto powiedział, że reszta ma_obowiązek_wykonywania pracy za
    > kogoś innego? Nie ma żadnego obowiązku, ale jeśli coś jest
    > niedokończone przez jedną osobę i potem trzeba spiąć całość,
    > a pewien element zawodzi, to jako zespół robi się to wspólnie.

    ale ty jako pracownik dostajesz w związku z tym obijaniem się innego
    pracownika mniejszą pensję?
    bo jeśli nie to jaki problem widzisz? skoro pracodawca nie widzi problemu a
    on płaci to jaki ty mas problem?
    natomiast jeśli premie waszego zespołu zależą od wykonania tej całości to
    sprawa jest prosta, wystarczy ową osobę wykluczyć z zespołu i niech pracuje
    na własny rachunek, proste?

    .
    > Była już o tym mowa, ale to nie rozwiązuje problemu ukarania
    > winowajcy. Bo to on powinien ponieść konsekwencje, a nie
    > pracodawca robiąc reszcie ludzi podwyżkę.

    skoro ty wykonujesz pracę za kogoś a oboje dostajecie za to te same
    pieniądze to ty jesteś karana a nie pracodawca, jeśli ty będziesz więcej
    zarabiała pracując od tego kto się obija to właśnie wtedy karany jest
    obijający się a nie pracodawca, bo pracodawca płaci wtedy temu kto pracuje a
    nie temu kto się obija, proste?

    p.s. widzę ze albo coś kręcisz, albo jesteś tak zmobbingowana w pracy że
    masz poważne problemy z logicznym myśleniem, ale to nie twoja wina a
    pracodawcy!
    dodam tylko na marginesie że w każdej państwowej firmie (przechrzczonej
    obecnie na prywatną) jest jeden lub kilku takich pracowników co albo nic nie
    robią, albo zachowują pozory że coś robią, czyli udają że coś robią, taka
    osoba to szpieg, kapuś pracodawcy, jego jedynym obowiązkiem w pracy to
    szpiegować i kapować na resztę pracowników, oraz przygotowywanie różnych
    intryg mających na celu mobbing reszty pracowników, lub ich zwolnienie, taka
    osoba zarabia zwykle kilka krotność pensji szeregowego pracownika który w
    firmie pracuje, ot taka anegdota.