PracaGrupypl.praca.dyskusjeo co moze chodzic z tymi pismami? prosba o pomoc!! › Re: o co moze chodzic z tymi pismami? prosba o pomoc!!
  • Data: 2004-08-25 21:15:01
    Temat: Re: o co moze chodzic z tymi pismami? prosba o pomoc!!
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ufff..... trochę się rozpisałem, ale to niestety tek wygląda - przerost
    > formy nad treścią.
    >
    > pozdrrr... Reksio

    ja tylko dodam, ze poza oczywistymi zwrotami do klienta jeszcze warto
    zwrócić uwagę na istotne elementy odpowiednich zastosowań. Akurat tej
    branży nie znam (zresztą nie jedyna :), ale zawsze wartpo podkreślic tzw.
    korzyści biznesowe. czyli połączenie ścisłej techniki z laniem wody. np-
    klimatyzator jest w stanie obsłużyć pomieszczenie o pow. 20 m.kw., czyli
    przeciętny pokój pracowy.