PracaGrupypl.praca.dyskusjenie wyplacenie premii › Re: nie wyplacenie premii
  • Data: 2007-05-31 08:22:58
    Temat: Re: nie wyplacenie premii
    Od: TW <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 08:32, Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > Przeczytałem fragmenty twojego bloga. Takich pierdół w życiu nie
    > czytałem. I poza tym PKP nie jestem się w stanie z tobą w niczym zgodzić .

    Cyt. o Januszu Świtaju: "Należy sobie postawić pytanie, czy kaleka
    jest w stanie normalnie pracować. A gotowa odpowiedź jest taka, że
    oczywiście nie jest"
    "Czy naprawdę nadzieja jednego tylko człowieka jest ważniejsza od
    prawidłowo wykonanej pracy i satysfakcji wielu klientów jego
    potencjalnej firmy?"
    "Albo element niepasujący do reszty zostanie usunięty, albo ucierpią
    wszyscy"
    "Narażanie firmy na straty tylko dlatego, aby pomóc jednemu
    człowiekowi, który w dodatku miałby być tylko szeregowym pracownikiem,
    jest nie tylko niemoralne, ale wręcz nielegalne (z tytułu
    niegospodarności)."

    Przerażasz mnie. Naziści głosili coś bardzo podobnego... Nikomu nie
    życzę źle, ale po takich wypowiedziach myślę, że przydało by się, by
    życie Ci dokopało trochę.

    "Osobiście, jako doświadczony menedżer"

    Żaden, którego znam i cenię, nie pieprzy takich bzdur.