PracaGrupypl.praca.dyskusjenie wyplacenie premiiRe: nie wyplacenie premii
  • Data: 2007-05-31 17:55:46
    Temat: Re: nie wyplacenie premii
    Od: DigTel <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User - przeczytałem na blogu:
    polskich grupach dyskusyjnych sprowadzenie przez Mostostal Zabrze dodatkowych
    pracowników z Chin. Pracownicy ci nie są zmanierowani, jak wielu polskich, i nie będą
    stawiali wygórowanych żądań, będących przeszkodą dla wielu sukcesów polskich
    przedsiębiorców. A co ważniejsze, brak wygórowanych żądań powinien przyspieszyć
    spadek żądań i u polskich pracowników.

    A wiesz dla czego sprowadzają Chińczyków - bo jak nie to nie pisz
    bzdur. Nie wiem czy wiesz, że Mostostal swoich ludzi wysłał do Anglii
    na kontrakt - ile zbierają za ich pracę to już tajemnica szefów. W
    każdym razie Anglicy pracują zgodnie ze swoimi przepisami, np. po 2
    godzinach pracy przy szlifierce, mają przerwę. Zaś Polscy kierownicy -
    dają popis wyzysku i debilizmu. Pracownicy mają także przerwy - na
    zmianę tarczy w szlifierce.
    Co Ty piszesz o spadku żądań - znaczy za ile ludzie mają według Ciebie
    robić - za ile Ty pracujesz. Weż na miesiąc 800zł do ręki. Wydaj 100
    na bilet miesięczny, 300 na czynsz, 150 na prąd, 200 na przedszkole, a
    za resztę przeżyj i nie miej żadnych wygórowanych żądań. Zaraz Cię
    zatrudnię.
    A co do bloga - ile Ty masz lat, bo nawet w wariatkowie mieliby z
    Ciebie ubaw po pachy, jeszcze nie widziałem by ktoś podobne idiotyzmy
    wypisywał.