PracaGrupypl.praca.dyskusjenie wyplacenie premii › Re: nie wyplacenie premii
  • Data: 2007-05-31 19:46:19
    Temat: Re: nie wyplacenie premii
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To z łaski swojej nie pisz o wygórowanych żądaniach pracowników, bo
    > ani nie wiesz za ile, ani w jakich warunkach ludzie pracują. A z
    > Twoich wypowiedzi widać, iż kariera i władza niechybnie Ci przesłoniła
    > to i owo.

    Ależ wiem, w jakich warunkach niektórzy pracują. Naprawdę. Ale to jest
    ich problem - jeśli będą chcieli poprawić swój los, to wystarczy się
    postarać i nie pracować np. regulaminowych 8 godzin dziennie, a 14. Do
    tego mały kurs autoprezentacji i zapewniam, że pracodawca to dostrzeże i
    doceni.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com