PracaGrupypl.praca.dyskusjenadmierny popyt na rynku pracy › Re: nadmierny popyt na rynku pracy
  • Data: 2005-04-09 10:20:09
    Temat: Re: nadmierny popyt na rynku pracy
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:d38a7h$epe$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał w wiadomości

    > Poczekalbym na wypowiedz fachowca.

    Nie wiem, czy nim w tej sprawie jestem i czy jest tu potrzebny w ogole
    fachowiec. W transakcji, jaka jest umowa o swiadczenie pracy, pracownik
    dysponuje swoja praca i ja sprzedaje, pracodawca dysponuje pieniedzmi i za
    nie czyjas prace kupuje. Jesli za produkt uznajemy prace, to jasne jest, ze
    to pracownik tym towarem dysponuje i go sprzedaje, a wiec popyt na prace to
    popyt na sile robocza.

    Gdyby chciec to rozpatrywac w druga strone, gdzie to pracodawca bylby
    dysponentem "produktu", nalezaloby mowic o popycie na stanowiska pracy
    (jobs).

    I.