PracaGrupypl.praca.dyskusjemoje cholerna bezrobocie!!! › Re: moje cholerna bezrobocie!!!
    From: "Zoka" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moje cholerna bezrobocie!!!
    Date: Thu, 22 Sep 2005 21:27:48 +0200

    Użytkownik "TaDeK" <T...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dguvjf$nss$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A masz jakis dowod na to ? Jesli tak to dawaj zaraz do sadu po
    > odszkodowanie - sprawe masz wygrana w cuglach, a na dodatek jakis mlody
    > prawnik po studiach sie ucieszy. Nawet jesli byl taki zapis w umowie o
    prace
    > o jakim mowisz to byl on niewazny wzgledem prawa i bardzo latwo to obalic.

    pewnie że mam dowód.. pasek i rozpiskę którą każdy dostawał razem z paskiem,
    tam były wyszczególnione wszytkie godziny.

    w umowie napisane jest dokładnie tak: " pracę na stanowsiku określonym w
    punkcie 1 umowy wykonywac pracownik będzie w jednej czawrtej wymiaru czasu
    pracy.
    w przypadku zainstnienia potrzeby pracodawcy, pracownik wyraża zgodę na
    świadczenie pracy ponad obowiązujący go wymiar czasu do czasu pracy pełnego
    etatu..."
    Także ja się jawnie na to godziłam podpisując umowę, i byłam tego w pełni
    świadoma, więc przypuszczam, że sądy tutaj nic nie dadzą, poza tym w tej
    chcili już mi to wisi.
    Ale jest jeszcze jedna sprawa, która mnie na samą myśl o siwe włosy
    przyprawia.
    Jedno pytanko.. co to jest manko??
    no właśnie, siedzię na kasie, oddaję mniej pieniązków niż powinnam więc mam
    manko.
    Też tak myślałam.. haaaa i tu byłam w błędzie.
    kino sprzedaje również karty wstępu w hipermarketach, był czas że bodajże
    przez 3 tygodnie miałam te wyjazdówki, przez co kilka razy przekładano mi
    szkolenia na kasach biletowych, bo jakby nie było muszę być na miejscu
    Aż przyszedł dzień, że zaglądam w grafik a ja rozpisana jestem na kasy..
    więc mówię kierownikowi, żę coś tu jest nie tak.
    nie dotarło do niego, w dniu kiedy miałam pojawić się na kasach podchodzi do
    mnie zmianowy i pyta mnie co wiem o kasach.. no to ja mu sczerze, że zacząć
    nal;eżałoby od tego, że nie wiem jak się kasę uruchamia hyhyhy
    rodzajów biletów jest ok.20.. uczniowskie, dziecinne, seniorskie, poranne,
    wieczorne weekendowe bla bla bla..
    no cóż, ryzyk fizyk, siadłam na kasę i co się po 8 godzinach okazało? mam 52
    zł manka !!!!
    więc zasuwam to tzw.moneyroomu i pytam co jest grane.
    koleżanka, która przeoicza forsę , mówi mi, że mam superate.. 5zł, co
    oznacza, że po prostu w pieniążkach oddałam o 5zł za dużo niżeli powinnam.
    to się pytam grzecznie o jakie mankow w takim razie chodzi.. okazało się, że
    te bilety które kipowane są w marketach po 13 zł, przyniosi klient i
    wymienia na normalny bilet i absolutnie nic już nie dopłaca. ja zabierając
    tę wejściówkę nabijam ją jako bilet ulgowy, ale muszę go wycofać z systemu
    bo on już była zapłacony.
    no a ja niczego zupełnie nieświadoma tego nie robiłam, bo skąd miałam
    wiedzieć..
    klientów takich było 4, nabiłałam 4 wejściówki ale ich nie wycofałam więc
    tak jakby brakuje mi w kasie 52zł , które odciągnięto mi potem z wypłaty..
    może częśc już wie o jakie kino mi chodzi ;/