PracaGrupypl.praca.dyskusjemoje cholerna bezrobocie!!! › Re: moje cholerna bezrobocie!!!
  • Data: 2005-09-22 19:15:58
    Temat: Re: moje cholerna bezrobocie!!!
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 wrz 2005 w liście [news:dgu0cb$ktp$1@nemesis.news.tpi.pl]
    Zoka [f...@o...pl] napisał(a):

    > Ale na jakiej zasadzie on przyjeżdża?
    > Z własnym tzw.podręcznym gabinetem.. stołem pod pachą :)

    Dokładnie. Mój masażysta (jak mi rwa kulszowa się pokazała) przyjeżdżał
    z własnym stołem pod pachą;)

    > Czy pracodawca zadbał też i o taki kącik, bo to już byłby luks?
    > I każdy z Was kozysta z usług masażysty, bo pracodawca odpala mu
    > tam z góry ustaloną stawkę?

    Ja miałem prywatnie. Ale koleś kasował 70 złociszy za ok. 1,5 h, więc
    może nie tak znowu dużo, zważywszy że przyjeżdżał do klienta
    (Warszawa), ale jednak jakaś kasa jest. Zwłaszcza że robi to na czarno,
    więc koszty Zus'ów i podatków odpadają. Nie zachęcam do tego, ale to
    może być jakiś początek. Potem można to zalegalizować, jeżeli okaże się
    że można te 700 zł poświęcić na daninę.

    Tylko jeden mały szczególik. Trzeba mieć znajomości, a jak się nie ma,
    to je sobie wyrobić w swoim otoczeniu. Ja do swojego masażysty trafiłem
    dzięki siostrze astrolożce/jogince. I nawet mi koleś pomógł...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/