PracaGrupypl.praca.dyskusjelist po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: list po rozmowie kwalifikacyjnej
    From: "Mirek" <m...@N...onet(kropka)pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list po rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Thu, 25 Dec 2003 12:28:45 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@proxy236.net.pulawy.pl

    > W każdej firmie jest specjalny pojemnik na takie listy. W kazdym pokoju
    stoi
    > na ogół w kącie, obok wieszaka. Rozejrzyj się dookoła, też taki u siebie
    > zobaczysz.

    U mnie w firmie takie listy dekretuje się hasłem "Kobra". TZN do niszczarki.
    I lepiej że tego nikt nie czyta. Chyba nie sądzicie że ktoś jak wybiera
    pracownika to zdecyduje się na tego czy innego pod wpływem lizusowskiego
    listu. Ludzie uświadomcie sobie że kolor oprawek okularów, numer buta, ilość
    wykonanych telefonów czy listów nie mają żadnego pozytywnego wpływu na fakt
    zatrudnienia tej czy innej osoby