PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny › Re: list motywacyjny
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny
    Date: Sun, 26 May 2002 18:52:12 GMT

    On Thu, 23 May 2002 23:52:17 +0200, "wiola" <w...@w...pl> wrote:

    >osobiście nie moge sie zgodzić podjełam bym pracę nawet za 1000zł brutto,
    >pod warunkiem że ta praca da mi perspektywy własnie rozwoju!!!!! chce się
    >uczyć i sądzę ze pomimo wszystko najważniejsze jest by praca dawala
    >satysfakcję!!!!! nie zaprzeczam pieniądze są ważne, ale nie są jedynym
    >kryterium dla którego się pracuje!!!!!

    Chyba nie przeczytalas mojego postu dokladnie.
    Dla wiekszosci ludzi pieniadze sa srodkiem do osiagniecia pozadanych
    celow ale nie jest to srodek jedyny. Przy zalozeniu ze ide do pracy
    dla "rozwoju" i mam niska place z gory sobie zakladam ze sie kiedys
    odkuje. Znam ten sposob myslenia bo sam pracowalem na wyzszej uczelni
    w nadziei ze sie czegos ciekawego naucze i jak sie okazalo ze
    osiagnalem wszystko zmienilem prace. W tym przypadku ciag
    przyczynowo-skutkowy to nauka->praca->pieniadze->gwiazdka z nieba
    :))))

    Aha zauwaz ze jakbys miala pieniadze to moglabys wydac je na nauke
    tego i owego a tak pracujac dla danej firmy uczysz sie tego niejako za
    darmo (kompensujesz to niska placa). Zreszta przykladem sa niektore
    firmy informatyczne za male pieniadze chetnie sie do nich przyjmuja
    informatycy. Powod ? Szkolenia - czlowiek w takiej firmie zaliczy tyle
    szkolen ze po jakims czasie jest specjalista z danej dziedziny i
    ucieka do lepiej platnej pracy.

    Pzdr
    Limfo