PracaGrupypl.praca.dyskusjekonsultant d/s sprzedazy... TPSA - prosze o opinie › Re: konsultant d/s sprzedazy... TPSA - prosze o opinie
  • Data: 2003-07-19 09:54:36
    Temat: Re: konsultant d/s sprzedazy... TPSA - prosze o opinie
    Od: "virio" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Ja bylem na rozmowie. Nawet sie zakwalifikowalem :) Nie bylo to zreszta
    trudne. Jak dla mnie to zwykla akwizycja.
    W moim przypadku mialo to wygladac tak: udostepniaja ci baze danych
    klientow(odpowiednio wyselekcjonowanych) i telefon(wszystko na miejscu w
    firmie). Dzwonisz, probujesz wcisnac neostrade albo isdn, umawiasz sie, od
    kazdej podpisanej umowy prowizja(50-100zl). Do tego jakies nagrody dla
    najlepszych. Kumpel trafil gorzej: lazil po blokach i wciskal to samo co ja
    mialem plus jeszcze jakies nisko platne pierdoly.
    Zarobic na pewno mozna. W konia Cie nie zrobia. Ja zrezygnowalem dlatego ze
    mam wstret do akwizycji. Kiedys troche sie udzielalem w tym obszarze, nawet
    calkiem dobrze mi szlo, ale to nie dla mnie.

    Pozdr
    virio