PracaGrupypl.praca.dyskusjekonsultant IT w Vobis › Re: konsultant IT w Vobis
  • Data: 2007-11-20 18:51:14
    Temat: Re: konsultant IT w Vobis
    Od: "MarkS" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy w żadnym z moich byłych ani obecnych miejsc pracy nie żądano ode
    > mnie trzymania zarobków w tajemnicy (zresztą nie jestem nikim szczególnie
    > ważnym, więc po co?), ale gdyby nawet tak było pracodawca nic by w tej
    > materii ze mną nie osiągnął - martwy zapis, jak już wspominałem.

    Co do zobowiązań do nierozpowszechniania wysokości zarobków. Przecież jeśli
    komuś nie odpowiada taki warunek to nikt go nie zmusza do podpisania umowy.
    Mamy wolny rynek, pracodawców dużo. A jeśli ją podpisuje z założeniem że i
    tak nie dotrzyma to sorry ale z kimś takim nie chciałbym współpracować.
    Poprostu w tym momencie automatycznie pojawia się brak zaufania do kogoś kto
    od początku i z założenia łamie swoje słowo. I tyle.

    --
    MarkS