PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Date: Sun, 18 May 2003 16:32:14 +0200

    > Wszystko ok, tylko ty masz pretensje, ze ludzie najpierw chca sie
    > upewniec, ze pracodawca jeste uczciwy, przynajmniej tak wynika z twojego
    > postu. Ich prawo, ja sie nie dziwie, ze sa podejrzliwi. Moim zdaniem to
    > zdreoy odruch i nie ma sie co obrazac. W interesach tez sprawdza sie
    > wiarygodnosc partnerow i nikt sie o to nie obrusza.

    Alez to nie tak - nie mam pretensji. Ale, tak na zdrowy rozum, jak
    zamierzasz sie upewnic, czy pracodawca jest uczciwy? Zgoda - nie chce dac
    umowy - nie jest uczciwy. Jeden przypadek z glowy. Ale jak sprawdzisz inne
    mozliwosci? Jak sprawdzisz, czy np. pracodawca za dwa miesiace nie
    wyprowadzi kasy z firmy i nie zwieje do cieplych krajow?
    Reasumujac - poza szczegolnie jaskrawymi przypadkami pracodawcow krecacych
    cos na dziendobry (od ktorych Twoj instynkt samozachowawczy powinien kazac
    Ci uciekac gdzie pieprz rosnie), nie masz zadnej mozliwosci oceny uczciwosci
    pracodawcy. Kazda proba takiej oceny opiera sie w rzeczywistosci na
    przeslankach w stylu marka samochodu szefa, postura szefa (np. grubi
    kradna?), kolor elewacji firmy, az po kierunek wiatru na polu sasiada. I,
    jak to jest typowe na tej grupie, tlumaczenie nie podjecia pracy takimi
    podejrzeniami oznacza dla mnie tylko jedno - ten ktos nie chce pracowac, on
    chce tylko ponarzekac.
    To jest paranoidalne.
    PiotrG