PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    From: KoZA <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Date: Fri, 09 May 2003 12:23:53 +0200

    > Markety to zeczywiscie niezle bagno - wiem cos o tym, bo w pewnym sensie
    > wspolpracuje z nimi i widze, co sie dzieje. I wiem, ze w niektorych miastach
    > kasjerki maja mniej niz 600.
    > A co powie dyrektor - pewnie to, ze nie po to jest dyrektorem, zeby siedziec
    > na kasie ;-)
    > Prawda jest taka - nic za darmo - jesli chcesz cos miec (pozycje, pieniadze,
    > whatever), musisz cos dac (czas, siebie, moze dupy).

    stary bzdury piszesz, a na dodatek niekonsekwentnie (patrz poprzednie posty)

    po pierwsze, nie ma problemu z zainwestowaniem w siebie lub w pracy,
    tylko problem w naszym kraju polega na tym, ze jak tylko juz
    zainwestujesz w prace, to sie z nia chwile pozniej porzegnasz, ja
    rozumiem, ze dla pracodawcow to cos wymarzonego, moga pomiatac ludzmi
    jak im sie podoba, a co ciekawsze ludzie tobie podobni, rozglaszaja jak
    to duzo jest pracy w kraju i jacy to ludzie sa ciemni i jej nie chca.

    obecnie pracuje w dobrej firmie, ale jakis czas temu rozgladalem sie za
    praca i wiem o czym mowie, wiec moze ty tez powinienes szanownie ruszyc
    swoje dupsko i pochodzic po miescie i zobaczyc jak to wyglada zanim
    bedziesz pisal tego typu bzdury (powyzsze posty skladajace sie na calosc)

    > Tak jest miedzy zwierzetami, tak jest miedzy ludzmi (mimo ze Marks i Lenin
    > twierdzili, ze jest inaczej).

    jest i to sie nazywa kapitalizm, nic nie odkryles, problem jest tylko
    taki, ze to spoleczenstwo jest wlasnie takie a nie inne, a klasa
    managerow i dyrektorow wywodzi sie wlasnie z niego... i postepuje
    krotkowzrocznie i glupio... co zrobic, dlatego wlasnie zyjemy w takim
    kraju a nie w innym... i pewnie zawsze tak juz bedzie.

    pozdr
    koza