PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: jutro idę na rozmow
  • Data: 2003-02-28 19:35:12
    Temat: Re: jutro idę na rozmow
    Od: "Lisica" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b3o1vb$59k$1@news.onet.pl...
    | Droga Lisiczko,
    | moge tylko napisać, że bardzo chciałam żeby ci sie udało.
    | To zdanie w stylu, twoja ciąża twoj problem, bardzo mnie zdenerwowało.Co
    za
    | znieczulica :(
    | Mam nadzieję, że są osoby Ci bliskie, które Ci bedą pomagać. Wiedz ze w
    | kazdej sytuacji są dobre i złe strony.
    | pozdrawiam

    dzieki za wsparcie
    oczywiscie ze sa ludzie co mi pomoga, juz moje najlepsze przyjaciolki
    zglosily sie do pilnowania Weroniczki jak ja bede chciala gdzoies wyjsc :)
    pewnie rodzice kupia mi jakies mieszkanie, zebym miala swoj kat i
    wychowywala dziecko po swojemu :)
    gorzej bedzie tylko z jego utrzymaniem, ale mysle ze juz po porodze bede
    mogla wrocic do promocji na ktorych stalam do tej pory :)
    wiec na pewno jakos to bedzie ....
    i Tomaszu, tatusiowi Weroniki trudniej niz mnie bedzie stanac na wysokosci
    zadania bo on studiuje dziennie
    ale damy sobie rade :) ja to wiem !

    pozdrawiam wszystkich Lisica