PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: Odp: jutro idę na rozmow
  • Data: 2003-03-01 00:12:04
    Temat: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monika napisał:

    > Całe szczęście, że nie wszyscy mają takie podejście jak ty,
    > jeszcze ktoś zatrudnia niepełnosprawnego, nie zwalnia matki samotnie
    > wychowującej dzieci

    Ja tez znam takie przypadki - problem w tym, ze niepelnosprawny nie
    przyniesie zwolnienia lekarskiego na ciaze, nastepnie nie pojdzie na
    urlop macierzynski a nastepnie na wychowawczy, w sumie ladnych kilka
    lat. Zreszta - w sytuacji kiedy juz sie z kims pracuje zupelnie inaczej
    go sie ocenia - o ile pracodawcy nie chca zatrudniac kobiet w ciazy, o
    tyle procentowo mniej decyduje sie (pracodawcow) na rozwiazanie umowy o
    prace z dlugolotnia pracownica po jej ciazy. To tak jak kupowanie
    produktu - nie kupisz poobijanego i zle dzialajacego tv, ale jak juz
    bedzie w chalupie, to drobne defekty mu wybaczysz.

    > pracę, a szkoda. Poza tym ogromnie mi przykro, że żyjemy w społeczeństwie
    > którym nie zależy na stworzeniu choćby przychylnych warunków dla kobiet
    > będących w ciąży i mających małe dzieci. Ciekawe jak ty bys się czuł gdyby
    > twoja żona była w podobnej sytuacji?
    > Ponadto kobiety płacą podatki rónież na to by ZUS zapewnił im,choćby przez 3
    > miesiące,urlop macieżyński. Tak jak wszyscy oczekują, że na czas choroby
    > otrzymają zasiłek chorobowy.

    To niech go otrzymuje, ale na zasadzie renty okresowej z ZUSu, a nie
    "wiszenia" pracodawcy gdzies w prozni jak miecz katowski i pozerania 32
    dniowej kasy pracodawcy (+koszty przeszkolenia, ponownej rekrutacji
    itd.) - tego ZUS nie placi. Zaloze sie, ze wtedy wszyscy beda
    przychylni.

    Flyer