PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: Re: Odp: jutro idę na rozmow
  • Data: 2003-03-01 01:24:57
    Temat: Re: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Lisek" <l...@o...pl> writes:

    > Ja w powyższych postach żadnej przesady nie widzę.
    > Spróbuj się postawić w naszej sytuacji (to ja jestem ojcem). Czym

    nie umiem i nie moge.
    glownie dlatego, ze od 15 lat stosuje antykoncepcje i jakos w
    nieplanowana ciaze nie zaszlam.

    > przejmowałabyś się bardziej, dobrem pracodawcy, czy dobrem własnego
    > dziecka ? Tym bardziej że w Twoim zawodzie chyba niełatwo o pracę.

    wiesz, sa pewne rzeczy, ktorych w zyciu nie robie, po
    prostu. zwlaszcza, jesli mozna takich sytuacji uniknac - a tego -
    ciazy, kiedy sie nie ma na to srodkow - uniknac mozna.

    podobnie wole np. zabrac sie za jakakolwiek prace (chocby i najgorsza,
    sprzatanie, zmywanie) niz np. pojsc i krasc na ulice albo stac sie
    "jumaczem".

    nie wyobrazam sobie, ze w polsce, z takim kodeksem i z taka sytuacja
    poszlabym calkiem swiadomie zatrudniac sie tylko po to, zeby
    pracodawca musial za mnie swiadczenia placic jak juz pojde na
    zwolnienie albo zajde w ciaze.

    taka postawa jest mi wstretna i obca. nie cierpie oszukiwac i czuje
    sie z tym chora.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net