PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: jutro idę na rozmow
  • Data: 2003-02-28 10:33:32
    Temat: Re: jutro idę na rozmow
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a niby dlaczego? jesli mowie jasno, ze nie interesuje mnie etat, to
    > pracodawca nie ponosi zadnego ciezaru zwiazanego ze swiadczeniami na
    > rzecz kobiety w ciazy.
    > po prostu pracuje i za to co zrobie dostaje kase.
    >
    > nie przesadzajmy.

    Wydaje mi się, że nie przesadzam. Prawie każdy pracodawca woli zatrudnić
    kogoś z perspektywą na stałe, choćby ze względu na to, że czegoś tą osobę
    nauczy a ona mu nie zniknie po miesiącu. Po drugie to o ile się nie mylę to
    w Polsce 40% ciąż jest zagrożonych, a więc istenie duże prawdopodobieńswo,
    że pracownica nie codzień będzie w pracy.