PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: jutro idę na rozmow
  • Data: 2003-02-28 14:01:49
    Temat: Re: jutro idę na rozmow
    Od: "Lisica" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał
    | Wydaje mi się, że nie przesadzam. Prawie każdy pracodawca woli zatrudnić
    | kogoś z perspektywą na stałe, choćby ze względu na to, że czegoś tą osobę
    | nauczy a ona mu nie zniknie po miesiącu. Po drugie to o ile się nie mylę
    | w Polsce 40% ciąż jest zagrożonych, a więc istenie duże prawdopodobieńswo,
    | że pracownica nie codzień będzie w pracy.

    po pierwsze nie wazne czy ciaza byla zaplanowana czy wpadka, dziecko bedzie
    bo nigdy bym go nie usunela, i nie wazne jak ciezko bede miec zeby je
    utrzymac, jakos sobie poradze;
    po drugie jesli was to interesuje nie powiedzialam, nie pytali a sama sie
    nie wyrywalam z ta wiadomoscia;
    po trzecie z pracy nici, bo on woli kogos kto studiuje zaocznie, a nie
    wieczorowo jak ja

    chcialam sie poradzic co zrobic, a tymczasem okazalo sie ze wazniejsze dla
    co niektorych jest to czy dziecko moje to wpadka
    to nie bylo tematem pierwszego mojego posta wyslanego do grupy

    tak wiec dzieki za wszystkie odpowiedzi