PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie są zarobki młodego inżyniera? › Re: jakie są zarobki młodego inżyniera?
  • Data: 2003-07-09 09:57:38
    Temat: Re: jakie są zarobki młodego inżyniera?
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to jest wg mnie zle myslenie osoby po studiach. A niby dlaczego masz
    > startowac z tej samej pozycji co osoba ktora przez 5 lat nic nie robila
    albo
    > pracowala fizycznie bo nauka jej nie pociagala.

    Witaj.
    Nie sprowadzaj wszystkich do poziomu pracownikow fizycznych albo nieukow. Ja
    po sredniej szkole pracowalem 7 lat (i to wcale nie fizycznie) w branzy
    informatycznej, i dam sobie glowe uciac ze wiem wiecej
    oraz mam wiecej doswiadczenia niz osoba po studiach.
    Zreszta takiej jednej osobie przepisywalem prace inzynierska czy jak to sie
    tam zwie, i wg mnie to bylo kompletne dno (ta praca) i potem masz stanac w
    szranki z kurde nie wiadomo za ile kupionym tytulem.
    Wkurza juz mnie to.
    Maciej