PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie są zarobki młodego inżyniera? › Re: jakie są zarobki młodego inżyniera?
  • Data: 2003-07-09 17:25:21
    Temat: Re: jakie są zarobki młodego inżyniera?
    Od: "artex" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:begkuo$oob$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzisz problem lezy w zlym pojmowaniu swiata przez 80 a moze wiecej
    procent
    > naszej spolecznosci :( niekoniecznie tej po studiach.
    > "Papier" to nie wszystko a czesto zupelne NIC !

    Swiete slowa posluchaj mnie Krzusiu rowniez
    PW skonczylem w listopadzie ubieglego roku (automatyka) bezposrednio po
    rozpoczalem staz (ale nie z urzedu i bez znajomosci) za 1000 brutto. Jak ja
    sobie teraz przypomne jaki naiwny wowaczas bylem i ile cierpliowosci moj
    szef w stosunku do mojej osoby musial wykazac. Pracowalem ciezka rzadko po 8
    godzin, po dwoch miesiacach dano mi 500 zl podwyzki mimo iz poczatkowo
    mialem miec 1000 przez pol roku.
    Po 5 miesiacach zaproponowano mi umowe na stale i 2600 brutto (plus
    angielski, oplata za studia na drugim kier. i pakiet szkole)
    Ale teraz najwazniejsze drodzy absolwenci, naprawde po studiach kazdy jest
    zieloniutki jak trawka na wiosne i nie chodzi mi tu wcale o teoretyczna
    wiedze ze szkoly, ale umiejetnosc wspolpracowania z innymi, nauczenie sie
    relacji panujacych w pracu itp itp. Troche pokory moim zdaniem po studiach
    zaden wstyd pracowac po 700 zl bo to nie jest praca tylko branie czyli
    uczenie.

    Na koniec chcialbym dodac jednak ze z praca dla absolwentow wcale nie jest
    wesolo, w moim przypadku amerykanski wlasciciel mojej firmy zarzyczyl sobie
    aby szukac nowych pracownikow wsrod aboslwentow. Tak wiec konkurencje
    mialem ogromna, ale szanse rowne bo kazdy byl bez doswiadczenia ktore nie
    bylo wymagane.

    pozdrowienia
    artur
    ciagle zbierajacy doswiadczenie absolwent.