PracaGrupypl.praca.dyskusjejak się rezygnuje z pracy nauczyciela? › Re: jak się rezygnuje z pracy nauczyciela?
  • Data: 2006-09-22 08:02:11
    Temat: Re: jak się rezygnuje z pracy nauczyciela?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eevst4$626$1@news.dialog.net.pl Marcin Wieczorek
    <m...@...sygnaturce.pl> pisze:

    > Ja rozumiem, że pytania banalne nudzą i drażnią. Nie czepiam się też
    > kąśliwej odpowiedzi, bo każdy ma prawo się zirytować - tym bardziej, że
    > pytająca faktycznie nie błysnęła. Ale po kiego grzyba ciągnąć nonsensowny
    > wątek?
    Po pierwsze właśnie sam to robisz.
    Po drugie, aby inni chcący zadać idiotyczne pytanie zastanowili się mając
    przykład jaki przynosi to efekt. Może będzie w archiwach choć trochę mniej
    śmieci, przez które potem trzeba się przekopywać szukając istotnej
    informacji.

    > Jeśli nie chcecie odpowiadać to zignorujcie posta zamist pisać tak jak
    > vertret czy Jotte.
    Po trzecie, nie tobie oceniać czy doradzać jak kto ma pisać na ogólnie
    dostępną grupę, w której nie ma obowiązku uczestniczyć. Zajmij się sobą.

    > A jeśli chcecie być złośliwi to dajcie najpierw odpowiedź na pytanie a
    > potem *ewentualnie* dodajcie swój komentarz.
    Po czwarte - jak wyżej.
    I po piąte - mimo absurdalnego pytania podałem konretną odpowiedź gdzie
    pytająca znajdzie potrzebne informacje.

    --
    Jotte