PracaGrupypl.praca.dyskusjejak się rezygnuje z pracy nauczyciela? › Re: [OT] Re: jak się rezygnuje z pracy nauczyciela?
  • Data: 2006-09-22 18:10:19
    Temat: Re: [OT] Re: jak się rezygnuje z pracy nauczyciela?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ef16rj$af0$1@news.dialog.net.pl Marcin Wieczorek
    <m...@...sygnaturce.pl> pisze:

    > Z tą drobną różnicą, że ja miałem *coś* do przekazania.
    A skąd, tak ci się tylko wydaje.
    No i robisz to nadal.

    > Popełniasz błąd logiczny.
    Nie, mylisz się, ale nie chce mi się tłumaczyć dlaczego.

    > Zarzucasz mi wyżej niekonsekwencję a sama co robisz? Rónie dobrze mogę Ci
    > teraz napisać:
    Pisz co chcesz, to ogólnie dostępna grupa. *

    > Pytająca napisała w pierwszym poście, że szukała w KN.
    I że nie znalazła. A przecież tam to stoi jak wół.

    > Odnośnie KP to jest to dość obszerna publikacja
    Po pierwsze jak dla kogo, po drugie i co z tego?
    Porównaj sobie np. z KC.

    > każdego posta będzie odpowiadał: "poszukaj w google". Będzie to tak samo
    > konkretne jak Twoja odpowiedź.
    Nic nie zrozumiałeś, trudno. Ja mam zaczynam teraz weekend po ciężkim
    tygodniu roboty w kilku miejscach pracy i pieprzę takie dywagacje.
    Niemniej:

    Jotte

    *) Jestem samcem