-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: "jak pan radzi sobie ze stresem"?
Date: Wed, 10 May 2006 14:22:48 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 40
Message-ID: <e3slto$8g8$1@news.onet.pl>
References: <e3qslo$hno$1@atlantis.news.tpi.pl> <e3sdeg$370$1@news.onet.pl>
<e3si91$g7q$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 4.76.classcom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1147263736 8712 195.150.76.4 (10 May 2006 12:22:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 May 2006 12:22:16 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-Sender: d6NNyt7tZ4JtFqiveh452g==
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:181356
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "neuro" <s...@s...org> napisał w wiadomości
news:e3si91$g7q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ale wtedy moj rozmowca doprecyzowal sytuacje:
> - zalozmy ze obiecal pan klientowi ze bedzie mogl na naszym dekoderze
> ogladac cyfre+ a okazuje sie ze nie bedzie mogl.
Jedyna odpowiedź, jaka mi przychodzi do głowy, to taka, że pracę
rozpocząłbym od zapoznania się z ofertą firmy do tego stopnia, żeby później
unikać takich sytuacji.
> - zamienie dekoder na model ktory bedzie obslugiwal platforme C+
> - ale nie ma takiego w ofercie, wiec nie bedzie mial pan takiej mozliwosci
>
> Chodzilo wiec nie o techniczne aspekty transakcji a o psychologiczne.
> Pytaniem jakie padlo bylo "jak pan rozladuje stresowa sytuacje"
Wchodzimy w obszar kryzysowych sytuacji z klientem. Tak naprawdę, temu
klientowi nie możesz za bardzo pomóc. Czego nie powinieneś w takiej sytuacji
robić:
- usprawiedliwiać się (klient oczekuje rozwiązania jego problemu a nie
motywów dania ciała),
- używać sformułowań typu "to niemożliwe", "nie da się", "nie mogę Panu
pomóc", "musi Pan zrobić to i tamto...",
Co możesz zrobić:
- przeprosić,
- pokazać, iż rozumiesz uczucia klienta - "przygarnąć klienta" ("rozumiem
Pana rozczarowanie", "zgadzam się, że dekoder powinien obsługiwać C+ "),
- doprecyzować, dlaczego akurat C+ jest dla klienta tak ważne (może chodzi
mu po prostu o ciekawą ofertę programową i będziesz mógł zaproponować coś
alternatywnego),
- jeśli sytuacja wymaga dalszego zaangażowania pracownika - zadeklarować,
iż przyczyny nieporozumienia wyjaśnisz osobiście lub że osobiście postarasz
się problem rozwiązać.
W gruncie rzeczy to ta sytuacja jest absurdalna, bo zakłada profesjonalne
zachowanie pracownika obsługi w obliczu kompletnie nie profesjolnego błędu.
pozdr.
m.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.06 14:35 neuro
- 10.05.06 14:51 Maciek Sobczyk
- 10.05.06 20:28 neuro
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-03-31 Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-31 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-31 Wrocław => Senior Backend Developer <=
- 2025-03-31 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-31 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-29 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-29 Warszawa => Laravel PHP Developer <=
- 2025-03-29 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-29 Warszawa => Specjalista rekrutacji IT <=
- 2025-03-28 Rzeszów => WEBCON Developer <=
- 2025-03-28 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-03-28 Warszawa => MENA New Business Manager <=