-
Data: 2006-05-10 12:22:48
Temat: Re: "jak pan radzi sobie ze stresem"?
Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "neuro" <s...@s...org> napisał w wiadomości
news:e3si91$g7q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ale wtedy moj rozmowca doprecyzowal sytuacje:
> - zalozmy ze obiecal pan klientowi ze bedzie mogl na naszym dekoderze
> ogladac cyfre+ a okazuje sie ze nie bedzie mogl.
Jedyna odpowiedź, jaka mi przychodzi do głowy, to taka, że pracę
rozpocząłbym od zapoznania się z ofertą firmy do tego stopnia, żeby później
unikać takich sytuacji.
> - zamienie dekoder na model ktory bedzie obslugiwal platforme C+
> - ale nie ma takiego w ofercie, wiec nie bedzie mial pan takiej mozliwosci
>
> Chodzilo wiec nie o techniczne aspekty transakcji a o psychologiczne.
> Pytaniem jakie padlo bylo "jak pan rozladuje stresowa sytuacje"
Wchodzimy w obszar kryzysowych sytuacji z klientem. Tak naprawdę, temu
klientowi nie możesz za bardzo pomóc. Czego nie powinieneś w takiej sytuacji
robić:
- usprawiedliwiać się (klient oczekuje rozwiązania jego problemu a nie
motywów dania ciała),
- używać sformułowań typu "to niemożliwe", "nie da się", "nie mogę Panu
pomóc", "musi Pan zrobić to i tamto...",
Co możesz zrobić:
- przeprosić,
- pokazać, iż rozumiesz uczucia klienta - "przygarnąć klienta" ("rozumiem
Pana rozczarowanie", "zgadzam się, że dekoder powinien obsługiwać C+ "),
- doprecyzować, dlaczego akurat C+ jest dla klienta tak ważne (może chodzi
mu po prostu o ciekawą ofertę programową i będziesz mógł zaproponować coś
alternatywnego),
- jeśli sytuacja wymaga dalszego zaangażowania pracownika - zadeklarować,
iż przyczyny nieporozumienia wyjaśnisz osobiście lub że osobiście postarasz
się problem rozwiązać.
W gruncie rzeczy to ta sytuacja jest absurdalna, bo zakłada profesjonalne
zachowanie pracownika obsługi w obliczu kompletnie nie profesjolnego błędu.
pozdr.
m.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.06 14:35 neuro
- 10.05.06 14:51 Maciek Sobczyk
- 10.05.06 20:28 neuro
Najnowsze wątki z tej grupy
- Perfidne ataki krakerów z KRLD na skrypciarzy JS i Pajton
- Francja: "Za mało pracujemy, za dużo wydajemy" - a pierwsi chcieli pracować 4/7 !!!
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
Najnowsze wątki
- 2025-05-06 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-05-06 Warszawa => Senior Node.js Developer (doświadczenie z framework Nest.
- 2025-05-06 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-05-06 Warszawa => IT Business Analyst (projects in the telco sector) <=
- 2025-05-06 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-05-06 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-05-06 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-05-06 Gdynia => ML Ops Engineer <=
- 2025-05-06 Gdynia => ML Ops Engineer <=
- 2025-05-06 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-05-06 Warszawa => Specjalista wsparcia IT - analiza techniczna sprzętu IT <
- 2025-05-06 Warszawa => Tableau UX Designer <=
- 2025-05-06 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-05-06 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-05-06 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=