PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do pocz dHkgdyBwcmFjeT8
  • Data: 2006-10-07 20:05:02
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do pocz dHkgdyBwcmFjeT8
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek P. napisał(a):

    > Bo miałem przyjemność (tak! bardzo ciekawa odmiana, którą sobie
    > zaaplikowałem) zupełnie niedawno popracować kilka tygodni na trzy zmiany
    > w fabryce przy maszynie. Trzy tygodnie trwało, zanim moje nogi (stopy)
    > przyzwyczaiły się do utrzymywania mojego ciężaru przez 8 godzin. Na
    > początku ból był niełatwy do zniesienia.

    Jest jeszcze inny aspekt. Pracowalem sobie bedac w Liceum w wakacje w
    cegielni. Praca ciezka, ale dawalem sobie rade, na tyle, ze dniowke
    mialem najwyzsza.... Tylko, ze jak na moje wyobrazenia byla zbyt niska
    po 4 dniach zrezygnowalem, bo znalazlem za te same pieniadze prace
    lepsza i z mozliwosciami na dodatkowe wynagrodzenie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl