PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-07 22:48:46
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:eg8hgc$jlq$1@news2.ipartners.pl...

    | Albo straciło.
    |
    | 1. Inteligentnych trudniej upilnować przy bieżącej pracy.

    Bo myślą, i nie pozwolą się traktować jak bydło. Bo oceniają szefa i jeżeli
    są zadowoleni to dobrze pracują, ale jeżeli szef im podpadnie to potrafią mu
    się bardzo skutecznie odwzajemnić.

    | 2. Inteligentni mają ambicje iść wyżej - lepiej zatrudnić takich, którzy w
    | przyszłości nie będą w stanie zagrozić w _jakikolwiek_ sposób
    | zatrudniającemu.

    "Mierny, bierny ale wierny".

    Wiedzę, że doskonale pamiętasz to hasło. Nie sądziłem jednak, że ktokolwiek
    w dzisiejszych czasach może je brać poważnie. Wydawało mi się, że system, w
    któwym obowiązywało, dokładnie wykazał jego szkodliwość.