eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak napisac referencje??Re: jak napisac referencje??
  • Data: 2006-04-07 07:13:20
    Temat: Re: jak napisac referencje??
    Od: "sheerer" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    U góry nazwa, adres i logo firmy (czyli standardowo) - nazwa i adres firmy
    np u góry po lewej, a logo u góry po prawej. Pod adresem firmy adres
    pracownika (bardziej widoczny niż adres firmy) no i gdzieś data (np pod
    logiem). Niżej (na środku) "REFERENCJE". No i teraz treść właściwa :)

    1. Pierwszy blok tekstu: Jedno zdanie wstępu w stylu "Niniejszym potwierdzam
    iż Pan xx yy odbył praktyki w okresie lipiec-wrzesień 2006 w dziale yyy w
    Telekomunikacji Polskiej SA.
    2. Drugi blok tekstu: Tutaj opisujesz co ten ktoś robił (konkretnie i
    merytorycznie, raczej bez lania wody). Czyli np: "Pan xx yy uczestniczył w
    projekcie xx polegającym na ... Pan xx yy był wspólodpowiedzialny za ...Pan
    xx yy dokonał samodzielnej analizy ..." Jeśli to jest praca w IT to możesz
    wymienić także środowiska, czy języki programowania.
    3. Trzeci blok tekstu: Tutaj opisujesz umiejętności "miękkie", , jak dobrze
    radzi sobie we współpracy z kolegami, czy jest otwarty itp.
    4. Zdanie podsumowania: Czyli ogólnie jak oceniasz tego kogoś, np " W
    oparciu o wykonanie zadania wysoko oceniam specjalistyczna wiedza pana xx
    yy.
    5. Ostatnie zdanie : "W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt pod
    numerem telefonu..."
    6. Podpis, pieczątka

    Tak mi już parę osób mowilo, że powinny wyglądać referencje. Później o
    takie referencje prosiłem pracodawcę i jestem z nich zadowolony :-) Jednak
    może ktos bardziej kompetentny (ja nie pracuję w HRach) się wypowie.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1