eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicieRe: jak myślicie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak myślicie
    Date: Thu, 20 Oct 2005 12:06:10 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <dj7q8i$ort$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dj7j0g$2b$1@inews.gazeta.pl> <dj7oen$f0h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.11.135.182
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1129802834 25469 217.11.135.182 (20 Oct 2005 10:07:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2005 10:07:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:166368
    [ ukryj nagłówki ]

    a.... to pewnie zetknelas sie z grupa skrzyuwdzonych przez zycie, takich co
    to mysla ze sa przeznaczeni jedynie do wyzszych celow:
    programowania.....projektowania..... analiz................
    adminowania............... a w rzeczywistosci w firmach takich jak twoja
    siedza w necie,
    klikaja na gadulcu i tworza wokol siebie aure kasty WIEDZACYCH. A jak juz
    zwykly czlowiek przyjdzie z problemem to albo wysmieja albo robia
    z tego doktorat albo po prostu czasem sami nie wiedza z tym ze przeciez nie
    moga sie do tego przyznac. Najgorsze jest to ze traktuja wiekszosc osob
    jak imbecyli tylko dla tego ze ktos popularnie mowiac "nie zna sie na
    komputerze". Niestety tak jest. komputery trafily pod strzechy i sa tylko
    narzedziem
    nie innym niz mikser, pralka czy smochod zas z punktu widzenia uzytkownika
    komputer i oprogramowanie maja po prostu dzialac, a jak nie dzialaja to
    ktos (wlasnie informatyk) ma to doprowadzic do stanu dzialania niezaleznie
    od przyczyn ktore spowodowaly awarie (tzn niezaleznie czy stalo sie toz
    przyczyny uzytkownika czu innej) i dobrze jest gdy uzytkownik nie uslyszy
    zadnych przytykow w stosunku do swej osoby oraz umiejetnosci uzytkowania
    komputerow.
    IMHO wynika to czesto ze zbyt szerokiego pojmowania (przez pracodawco i
    HR-owcow) slowa informatyk i szafowania tym slowem bez zwiazku w charakterem
    wykonywanej pracy.
    Moim zdaniem pracownik helpdesku lub wdrozeniowiec to cos jak policjant-
    bardziej charakter niz zawod i jak wielokrotnie juz o tym pisalem musi on
    lubiec i umiec pracowanc przede wszystkim z uzytkownikiem (klientem) ,
    dopiero potem z maszyna lub systemem.
    Sytuacja na rynku pracy jest jaka jest i ludzie lapia sie gdzie moga, czesto
    nieadekwatnie do swych predyspozycji i oczekiwan, potem sa efekty takie jak
    opisane w poprzednim poscie. Z drugiej strony nikt z "lamerow" nie potrafi
    dostatecznie dobrze ocenic ich pracy i sattus quo utrzymuje sie ze szkoda
    dla wszystkich.
    Amen
    --
    Jackare
    Bytom


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1