PracaGrupypl.praca.dyskusjejak dolaczac CV i list do maila?? › Re: jak dolaczac CV i list do maila??
  • Data: 2004-11-30 17:08:09
    Temat: Re: jak dolaczac CV i list do maila??
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf w news:opsh8xh9ve4iukdk@krzysztofc napisał(a):

    > Dlatego na sekretariaty lepiej wysylac doc, poniewaz czesto
    > nei maja acrobata lub sprzet jest tak slaby, ze otiweranie
    > go ze skrzynki trwa wieki - co sugerowalem.

    A jak Waszym zdaniem przyjęta zostałaby wstawka typu:

    Szanowni Państwo,

    w odpowiedzi [Swoją drogą jak zaczynać akapit? Trochę dziwnie zaczynać z
    małej, ale jeśli daje się przecinek po Państwo...] na ogłoszenie
    ................. przesyłam w załączniku wymagane dokumenty w formacie PDF
    (do otwarcia wymagany jest program Adobe Acrobat Reader, który można pobrać
    ze strony http://www.nibylandia.pl/download/aar.zip). Z dokumentami można
    także zapoznać się pod adresami:
    http://www.pracownikroku.pl/cv.html - CV
    http://www.pracownikroku.pl/lm.html - list motywacyjny
    lub pobrać pliki w formacie DOC, RTF ze strony:
    http://www.pracownikroku.pl/dokumenty.html

    Z wyrazami szacunku

    ;-)

    pozdrawiam