PracaGrupypl.praca.dyskusjeisc do pracy w ostatni dzien czy nie? › Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?
  • Data: 2006-10-26 10:24:24
    Temat: Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?
    Od: Sadika <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    > A o czyms takim jak okres rozliczeniowy i ze na ten okres _MUSI_ byc
    > grafik gotowy?

    Nie wiem, chodzi mi tylko o to, że jeśli nie musi przychodzić, bo grafik
    za późno został ustalony czy coś tam innego, to może to wprost
    powiedzieć pracodawcy, a nie udawać, że o niczym nie wie, robić ludzi w
    buca i zachowywać się jak 16latek.

    A tak swoją drogą, jak to jest... w firmie ochroniarskiej grafik musi
    być ustalony na miesiąc przed i nie można go zmieniać?
    Pracowałam z wieloma firmami ochroniarskimi i nie wyobrażam sobie,
    takiego braku elastyczności i możliwości dokonania zmian na bieżąco, z
    ważnych powodów...

    pzdr

    Sadika