PracaGrupypl.praca.dyskusjeisc do pracy w ostatni dzien czy nie? › Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?
  • Data: 2006-10-26 11:21:15
    Temat: Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ehq4g7$nnq$1@nemesis.news.tpi.pl Sadika <o...@b...pl>
    pisze:

    > ale chodziło mi o to, że powinien to załatwić wprost, a nie po prostu nie
    > przychodzić do pracy.
    Wprost powinien to załatwić jeśli dostanie wprost polecenie służbowe.
    Na razie nie dostał.
    Osobiście w takiej sytuacji zaczekałbym na formalne wydanie polecenia
    zmieniającego mój grafik pracy.
    Przy jego braku - jestem wolny. Jeśli polecenie jest, to postapiłbym zgodnie
    z prawem - 31.10 przyszedłbym po świadectwo pracy i zaraz po odebraniu
    zawiadomił o wykorzystaniu w tym dniu urlopu na żądanie.
    Jest także opcja mocniejsza, ale również zgodna z prawem. 31.10 odbieram
    świadectwo pracy, nie przychodzę do pracy w wyznaczonych godzinach
    (16:00÷22:00), zaś o wykorzystaniu w tym dniu urlopu w trybie "na żądanie"
    zawiadamiam pracodawcę np. o godz. 23:30. I nie można się przyczepić. ;)
    A swoją drogą rozumiem chęć odwetu za permanentne i ciężkie (jak wynika z
    wypowiedzi wątkoczyńcy) łamanie podstawowych obowiązków pracodawcy.

    Jotte