PracaGrupypl.praca.dyskusjeisc do pracy w ostatni dzien czy nie? › Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?
  • Data: 2006-10-26 12:13:40
    Temat: Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?
    Od: "pracownik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:ehq3es$p0j$1@news.onet.pl...

    > Musi, mozna placic ludzia dodatki za to, ze w jakichs dzien moga byc
    > wezwani. Insza inszosc, ze u nas wiele firm tego nie przestrzega, ale to
    > sie zmieni, bo braknie niedlugo pracownikow.

    dokladnie.
    u mnie z formy na przelomie wrzesien/pazdziernik odejdzie 6 osob

    i beda mieli znaczne braki tym bardziej ze ma firmie ktora zatrudnia okolo
    20-25 osob 6 osob to duzy ubytek

    zaczna w koncu szanowac ludzi bo nie tajemnica ze w tych malych firmach
    ochroniarskich nie szanuje sie ludzie i straszy za byle gowno

    bardzo dobrze ze sie zmienia

    niedlugo beda skomlec zeby ktos przyszedl bo nie bedzie kto mial osttawic
    wolnych etatow