PracaGrupypl.praca.dyskusjeimprezy firmoweRe: imprezy firmowe
  • Data: 2005-03-14 16:07:23
    Temat: Re: imprezy firmowe
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Mar 2005 15:56:21 +0100, Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał:

    > A ja smiem zaryzykować stwierdzenie, że człowiek który przychodzi do
    > pracy na 8h i broń Boże minutkę dłużej, tylko po to żeby odliczając
    > czas na stoperze odbębnić swoje, odebrać $$$ i uciec... a myślenie
    > o weekendzie zaczyna już w środę... _taki_ człowiek jest właśnie
    > nieszczęśliwy.

    Zależy od tego, DOKĄD ucieka. Niektórzy mają domy, rodziny, prywatne pasje
    i zainteresowania które lubią bardziej od swojej pracy.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)