PracaGrupypl.praca.dyskusjeimprezy firmoweRe: imprezy firmowe
  • Data: 2005-03-14 14:56:21
    Temat: Re: imprezy firmowe
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-03-13, CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> wrote:
    > sorry ale dla mnie to belkot hr

    Tak jak Ci Immona napisała: po prostu nie znasz lub nie potrafisz
    zrozumiec.

    > smiem zaryzykowac stwierdzenie ze tylko ludzie nieszczesliwi w zyciu
    > osobistym/samotni moga isc na takie cos..

    A ja smiem zaryzykować stwierdzenie, że człowiek który przychodzi do
    pracy na 8h i broń Boże minutkę dłużej, tylko po to żeby odliczając
    czas na stoperze odbębnić swoje, odebrać $$$ i uciec... a myślenie
    o weekendzie zaczyna już w środę... _taki_ człowiek jest właśnie
    nieszczęśliwy. Przynajmniej w porównaniu do kogoś, kto idzie do
    pracy (niechby nawet na te same 8 godzin - bo to nie o czas się tu
    tak naprawdę rozchodzi), z przyjemnością rozwiązuje ciekawe problemy,
    pracując z sympatycznymi i kompetentnymi ludźmi, szefem który jest
    prawdziwym autorytetem, nawiązując kontakty, realizując się w
    dziedzinie, która jest jego pasją itp. itd.

    Może Ci się kiedyś taka praca trafi - wtedy zrozumiesz.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH