PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia nauczyciel? › Re: ile zarabia nauczyciel?
  • Data: 2009-07-25 15:43:23
    Temat: Re: ile zarabia nauczyciel?
    Od: Agnieszka <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lip, 16:00, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:a9fe47fe-1aa2-4e7c-8457-297a4f0a6593@
    q11g2000yqi.googlegroups.com

    > Proponuję nie pisać bredni.
    >
    > --
    > Jotte

    Czas pracy to 40 godz. tygodniowo, na który składają się:
    - zajęcia obowiązkowe w zalezności od stanowiska, na którym sie jest
    zatrudniomym zgodnie z art 42 ust 3 KN (czyli tzw. pensum)
    - inne czynności i zajęcia wynikające z zadań statutowych szkoły, ze
    szczególnym uwzględnieniem zajęć opiekuńczych i wychowawczych
    wynikających z potrzeb i zainteresowań uczniów
    - zajęcia i czynności związane z przygotowaniem się do zajęć,
    samokształceniem i doskonaleniem zawodowym.

    Pełny etat liczy się przyjmując, że skoro ktoś jest zatrudniony na
    całości pensum określonym w art 42 ust 3 KN czyli w pełnym wymiarze
    np. 18/18