PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia nauczyciel? › Re: ile zarabia nauczyciel?
  • Data: 2009-07-30 08:41:35
    Temat: Re: ile zarabia nauczyciel?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h4hmq5$b3b$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > stanowczo za dużo!!!!:O(

    ciekawe co powiesz na ten temat gdy taki zdemoralizowany i zdemotywowany
    nadmiarem gotówki i wolnego czasu nauczyciel będzie miał uczyć Twoje
    dziecko... Myślę że już zawczasu powinieneś przygotowac sobie listę roszczeń
    dlaczego za tak potworne pieniądze tenże nauczyciel nie chce Twego dziecka
    wychowywać, wpajać mu wzorców moralnych, rozwiązywać jego problemów
    osobowościowych, obserwować go pod kątem występowana problemów i natychmiast
    je Tobie zgłaszać, dokarmiać go na przerwach, zapewnić mu zajęcia
    pozalekcyjne, przygotować go do życia w społeczeństwie, być dla niego
    autorytetem i źródlem wiedzy wszelakiej,zapewnić mu ochronę przed wszelkim
    złem tego świata z pedofilami, narkotykami i prostytucją w szczególności,
    sprawić by nauka była bezstresowa i stanowiła dla twojego dziecka
    przyjemność, że o najwyższych ocenach, atrakcyjnych darmowych wycieczkach i
    zielonych szkołach nie wspomnę...
    --
    Jackare