PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia nauczyciel? › Re: ile zarabia nauczyciel?
  • Data: 2009-07-30 15:02:55
    Temat: Re: ile zarabia nauczyciel?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Jackare" napisał:
    > ciekawe co powiesz na ten temat gdy taki zdemoralizowany i zdemotywowany
    > nadmiarem gotówki i wolnego czasu nauczyciel będzie miał uczyć Twoje
    > dziecko... Myślę że już zawczasu powinieneś przygotowac sobie listę
    > roszczeń dlaczego za tak potworne pieniądze tenże nauczyciel nie chce
    > Twego dziecka wychowywać, wpajać mu wzorców moralnych, rozwiązywać jego
    > problemów osobowościowych, obserwować go pod kątem występowana problemów i
    > natychmiast je Tobie zgłaszać, dokarmiać go na przerwach, zapewnić mu
    > zajęcia pozalekcyjne, przygotować go do życia w społeczeństwie, być dla
> [...]

    co ja powiem?
    powiem ze nie chodziąc do szkoły jesteś w stanie samodzielnie zdobyć
    podobną, albo nawet zdecydowanie większa wiedzę!:O)
    w szkołach w 90% uczą głąby, błąby uczą dzieci na głąbów, to jest obecnie
    niepisany cel edukacji, wychować pracownika-niewolnika, ktury ma zasrany
    rozum i nie potrafi myśleć, dlatego nie dość ze nauczyciele zarabiają
    faktycznie kokosy i marudzą że mało (cecha ludzi zdegenerowanych do szpiku
    kości) to jeszcze ich praca jest mało przydatna,
    oczywiście zdarzają się rodzynki (te 10%) kture jakimś cudem przedostały się
    do tego zepsutego systemu, ale oni go nie zmienią:O)